Selamat Datang

Selamat Datang kepada pelayar-pelayar blog sekalian. Blog ini merupakan blog perkongsian di antara dua sahabat iaitu Leftdefault (LD) dan Duke atau nama sebenar Noorsuzaimi bin Noordin (Mie) dan Mohd Redzuan bin Jalaludin (An).

Di dalam blog ini akan memaparkan aktiviti-aktiviti bersama di antara kami dan juga aktiviti bersama rakan-rakan, tidak kira walau kemana jua. Setiap aktiviti akan dipaparkan dan di kongsi bersama anda.

Teruskan bersama kami kerana kami akan memuatkan info-info berguna mengenai jentera kesayangan anda, dan juga maklumat terkini mengenai industri permotoran negara.

Kepada pelayar daripada Northern Cars Recreation Club (NCRC), terima kasih kerana sudi melayari blog ini, berjumpa di Gathz akan datang.

Thursday, December 31, 2009

Konvoi Akhir Tahun







Tarikh : 31 Disember 2009
Tempat : Universiti Utara Malaysia

Sebenarnya aktiviti ni tak dirancang pun sebab masing-masing ada hal sendiri. Leftdefault (LD) ada interview di Alor Star, dan Duke pulak nak ke UUM atas urusan beliau. Apabila LD call Duke pada pukul 10pagi, rupanya Duke nak ke UUM. Jadi kami pun rancang untuk konvoi ke UUM. Tepat jam 12 tengahari, kami berjumpa di Tol Alor Star (U). Tiba di UUM pada pukul 1 petang, kami terus isi 'petrol' dalam perut di Kafeteria DPP Proton dan kemudia ke Masjid Badlishah untuk tunaikan yang wajib.

Pada pukul 3 ptg, kami meninggalkan UUM untuk ke Kolej Matrikulasi Kedah di Changloon untuk mengambil adik Duke. Selepas itu, singgah di Ekspo Belia Niaga untuk jamu mataaa...

Dalam perjalanan pulang, berhampiran KM70 arah Alor Star-Gurun, kami terserempak Kelisa Apen yang berdesup mcm pelesit, rupanya nak balik cepat jumpa bini. Almaklum lah baru kawin. Apen dalam perjalanan dari Perlis balik Sik. Kami mengejar Apen sampai ke Hentian R&R Gurun, mau dekat 140km/j.

Lepas solat Asar, kami bertolak balik pada pukul 630 ptg dan tiba di destinasi masing-masing pada pukul 730 ptg.

Sekian.

No comments:

Post a Comment