Selamat Datang

Selamat Datang kepada pelayar-pelayar blog sekalian. Blog ini merupakan blog perkongsian di antara dua sahabat iaitu Leftdefault (LD) dan Duke atau nama sebenar Noorsuzaimi bin Noordin (Mie) dan Mohd Redzuan bin Jalaludin (An).

Di dalam blog ini akan memaparkan aktiviti-aktiviti bersama di antara kami dan juga aktiviti bersama rakan-rakan, tidak kira walau kemana jua. Setiap aktiviti akan dipaparkan dan di kongsi bersama anda.

Teruskan bersama kami kerana kami akan memuatkan info-info berguna mengenai jentera kesayangan anda, dan juga maklumat terkini mengenai industri permotoran negara.

Kepada pelayar daripada Northern Cars Recreation Club (NCRC), terima kasih kerana sudi melayari blog ini, berjumpa di Gathz akan datang.

Monday, January 25, 2010

HKS Fuel Saver









Hari ni pada pukul 830 pagi, Duke call Leftdefault (LD) ajak keluar berjumpa Ejen Prudential Insurance di Jalan Todak, Bandar Sunway. Pada jam 930 pagi, Duke dan LD bersarapan di Sungai Ular.

Duke mahu ke Prudential sbb mahu reduce premium beliau, tetapi terpaksa menukar polisi dari PruBSN Takaful kepada PruHealth kerana benefit PruBSN tidak begitu memuaskan berbanding PruHealth. Makanya, bermulalah perjalanan polisi beliau yang baru, dan 'menyedekah' premium PruBSN beliau yang dahulu begitu sahaja. Kesiannnnnnnn.

Dalam perjalanan pulang, kami singgah di Chuah Auto Accessory di Lunas. Promoter amoi cun promote HKS Fuel Saver kepada Duke. Duke yang cair, terus angkat itu HKS Fuel Saver. Amoi tu ckp kasi pasang free dan jimat minyak, tekan minyak manyak lancar, kasi brek manyak lancar. haha.

Sekarang, LD menunggu result benda berharga RM7x.xx tu. Kira kasi Duke tikus putih eksperimen LD la. Tunggu resultnya lagi seminggu...

p/s lepas pasang, tekan minyak terus jarum minyak full. haha..

1 comment:

  1. Keputusan HKS Fuel Saver yang Duke pasang :
    - RM10 petrol boleh pergi 65-70km (hi-way)
    - Power pecut pun meningkat
    - Gear auto kurang drop time potong
    - Smooth time potong

    ReplyDelete