Selamat Datang

Selamat Datang kepada pelayar-pelayar blog sekalian. Blog ini merupakan blog perkongsian di antara dua sahabat iaitu Leftdefault (LD) dan Duke atau nama sebenar Noorsuzaimi bin Noordin (Mie) dan Mohd Redzuan bin Jalaludin (An).

Di dalam blog ini akan memaparkan aktiviti-aktiviti bersama di antara kami dan juga aktiviti bersama rakan-rakan, tidak kira walau kemana jua. Setiap aktiviti akan dipaparkan dan di kongsi bersama anda.

Teruskan bersama kami kerana kami akan memuatkan info-info berguna mengenai jentera kesayangan anda, dan juga maklumat terkini mengenai industri permotoran negara.

Kepada pelayar daripada Northern Cars Recreation Club (NCRC), terima kasih kerana sudi melayari blog ini, berjumpa di Gathz akan datang.

Thursday, January 28, 2010

Mercedes GP Petronas


Gambar eksklusif dari pihak Mercedes-Benz di Stuttgart ini adalah gambar kereta Formula One yang bakal digunakan pada pusingan GP F1 yang akan datang.

Kita sebagai rakyat Malaysia harus berbangga kerana Petronas menjadi rakan penaja bersama. Jadi, marilah kita melakukan perubahan demi untuk diri, rakyat dan negara tercinta.

Salam 1 Malaysia!

No comments:

Post a Comment