Selamat Datang

Selamat Datang kepada pelayar-pelayar blog sekalian. Blog ini merupakan blog perkongsian di antara dua sahabat iaitu Leftdefault (LD) dan Duke atau nama sebenar Noorsuzaimi bin Noordin (Mie) dan Mohd Redzuan bin Jalaludin (An).

Di dalam blog ini akan memaparkan aktiviti-aktiviti bersama di antara kami dan juga aktiviti bersama rakan-rakan, tidak kira walau kemana jua. Setiap aktiviti akan dipaparkan dan di kongsi bersama anda.

Teruskan bersama kami kerana kami akan memuatkan info-info berguna mengenai jentera kesayangan anda, dan juga maklumat terkini mengenai industri permotoran negara.

Kepada pelayar daripada Northern Cars Recreation Club (NCRC), terima kasih kerana sudi melayari blog ini, berjumpa di Gathz akan datang.

Monday, February 22, 2010

Kuala Perlis JJCM (Jalan-Jalan Cari Masalah)






Tarikh : 16 Februari 2010
Tempat : Kuala Perlis

Aktiviti kali ni LD buat sorang2 ja. Destinasi ke Kuala Perlis. Duke tak dapat ikut serta sebab dah mula kerja. Sebenarnya LD ke Langkawi bagi 'menyetelkan' urusan perkahwinan LD di sana. Di Langkawi, LD ke butik pengantin untuk mencuba baju nikah dan baju sanding serta ke kedai menempah hantaran.

LD balik ke sini semula pada 17 Februari. Sebelum pulang, LD sempat meronda-ronda sekitar Kuala Sungai Baru, dah maju sekarang kawasan sekitar. Dah mula ada pasar petang, gerai-gerai tepi jalan pun tumbuh mcm cendawan. Pemandangan dari sini agak menarik sebab betul-betul tepi laut dan boleh melihat pulau-pulau yang LD pun tak tahu nama. Memang cantik. Jika ke Kuala Perlis, datanglah ke sini.

p/s laksa Kuala Perlis memang sedap la.

No comments:

Post a Comment