Selamat Datang

Selamat Datang kepada pelayar-pelayar blog sekalian. Blog ini merupakan blog perkongsian di antara dua sahabat iaitu Leftdefault (LD) dan Duke atau nama sebenar Noorsuzaimi bin Noordin (Mie) dan Mohd Redzuan bin Jalaludin (An).

Di dalam blog ini akan memaparkan aktiviti-aktiviti bersama di antara kami dan juga aktiviti bersama rakan-rakan, tidak kira walau kemana jua. Setiap aktiviti akan dipaparkan dan di kongsi bersama anda.

Teruskan bersama kami kerana kami akan memuatkan info-info berguna mengenai jentera kesayangan anda, dan juga maklumat terkini mengenai industri permotoran negara.

Kepada pelayar daripada Northern Cars Recreation Club (NCRC), terima kasih kerana sudi melayari blog ini, berjumpa di Gathz akan datang.

Saturday, February 20, 2010

Konvoi Pertunangan Apit - Wan












Tarikh : 14 Februari 2010
Tempat : Taman Ria, Sg Petani

Tahniah di ucapkan kepada pasangan Mohd Hafif dan Wan Norhazwani kerana telah selamat bertunang. Sedikit sejarah perkenalan mereka, mula berkenalan sejak di bangku sekolah lagi, iaitu Sekolah Menengah Kebangsaan Lunas. Pada mulanya Wan ni agak pemalu orangnya, tp ntah macam mana bleh cair ngan ayat member aku sorang nih. hahaha...

Seperti biasa, LD dan Duke terlibat dalam konvoi ni. Meet Point 1 di rumah LD. Setelah Duke dan sorang lagi member sampai, kami bertolak ke rumah Apit di Kampung Batu 6, Lunas. Di sana ada 2 biji kereta lagi pihak lelaki menunggu. Pada pukul 330 ptg, kami bertolak ke rumah perempuan di Taman Ria, dan tiba lebih kurang pukul 415 ptg.

Majlis Pertunangan diadakan dengan meriah sekali, ada adik beradik dari jauh seperti Kelantan dan Johor datang bertandang. Hantaran lelaki serba 3 dibalas 5 oleh pihak perempuan. Tentang belanja dan mas kawin LD tak sempat nak tanya la pulak.

Apapun, tahniah LD dan Duke ucapkan kepada Apit dan Wan, semoga ke jinjang pelamin dan kekal ke anak cucu.

p/s Duke bila nak tunang?

1 comment:

  1. Dapatkan Panduan Bina Otot Badan Lelaki Disini Agar Anda Lebih Macho, Tegap Dan Bertambah Kacak....Hehe...
    Jangan Segan2..Realisasikan Badan Impian Anda.....

    ReplyDelete